EC1 Nakręca 2022!

11 września o 12:00 ruszaj z nami szlakiem najpopularniejszych polskich produkcji filmowych!

11 września 2022 o godz. 12 spod Centrum Nauki i Techniki EC1 startuje kolejna bezpłatna wycieczka rowerowa w ramach wydarzenia EC1 Nakręca organizowana przez Centrum Nauki i Techniki EC1 i Zarząd Zieleni Miejskiej - Oddział Zielona Łódź.

Uczestnicy wydarzenia przejadą specjalną trasą na terenie Łodzi, odwiedzając miejsca, w których realizowane były polskie, oscarowe produkcje filmowe tj. "Ida", "Zimna Wojna", czy "Ziemia Obiecana".

Wycieczka potrwa ok. 3,5 godziny, a o ciekawe opowieści zadbają pracownicy Centrum Nauki i Techniki EC1.

Dla wszystkich uczestników organizator przewidział specjalną promocję - voucher, który w cenie 10 złotych upoważnia do odwiedzenia Centrum Nauki i Techniki EC1 w wybranym przez siebie terminie.

Zapraszamy wielbicieli dwóch kółek i nie tylko.

<< Weź udział w wydarzeniu i zdobądź VOUCHER na zwiedzanie Centrum Nauki i Techniki EC1 za jedyne 10 ZŁOTYCH >>

Opis trasy:

•  Wycieczka zaczyna się pod Centrum Nauki i Techniki EC1. Ulicą Dowborczyków przejedziemy do Parku Źródliska,

•  Docieramy do pałacu Scheiblera i Muzeum Kinematografii, przejeżdżamy przez Park Źródliska,

•  Dojeżdżamy do ul. Magazynowej, oglądamy pierwszą bocznicę kolejową Scheiblera,

•  Docieramy do Księżego Młyna, a stamtąd do dawnej przędzalni - obecnie Loftów Scheiblera,

•  Ulicą Tymienieckiego, Kilińskiego i Milionową docieramy do elektrowni Scheiblera.

•  Po przeciwne stronie ul. Milionowej mijamy Muzeum Włókiennictwa i skansen,

•  Docieramy do ul. Piotrkowskiej.

•  Za Katedrą skręcamy do Hali Sportowej

•  Dalej Al. Politechniki dojeżdzamy do ul Gdańskiej

•  Czas na chwilę przerwy

•  Ul. Gdańską zmierzamy w kierunku Manufaktury, po drodze mijając Muzeum Sztuki MS i Akademię Muzyczną

•  Mijamy Pałac Poznańskiego i wjeżdżamy do Parku Staromiejskiego.

•  Ul. Wschodnią dojeżdżamy do ul.Włókienniczej

•  Przejeżdżamy nowym pasażem do ul.Jaracza, dalej skręcamy w ul.Piotrkowską i Moniuszki obok remontowanego Hotelu Grand